Wednesday, September 23, 2009

Merita?

Astazi am facut cu familia o vizita in Parcul Copou. Cind am vazut in spatele Muzeului Eminescu felul in care s-a tras o teava de gaz, mi-am spus... That's it! Ma las pagubas! Pe tot traseul acestei conducte, de la muzeu si pina la gardul dinspre garnizoana al parcului se pusesera, aproape din cinci in cinci metri, tevi de cca. jumatate de metru inaltime, galbene, de semnalizare, care ieseau maiestuoase din pamint ca sa marcheze traseul. Nu a contat ca e un parc, spatiu verde, natura, muncitorii le-au trintit acolo, ca sa stie tot prostul pe unde merge conducta. Nu se putea pune o teava intr-un capat si o alta in celalalt capat, ca doar traseul conductei este drept, nu se putea decit cu instalarea a vreo 15 astfel de tevi. Cu siguranta, daca as intreba despre rostul acestor tevi mi s-ar spune ca asa e regulamentar. De parca se respecta vreun regulament in tara asta. Cind vezi asa ceva iti spui... nu merita sa iti mai racesti gura, traim intr-o tara mizerabila, plina de prosti si incompetenti (mai sunt si oameni onesti si care isi fac cum trebuie meseria, insa nu se mai vad, pleava ne-a acaparat cu totul). Nu am pretentii de simt estetic, ci macar de bun-simt si respect fata de ceilalti. Oricum munca nu are nici o valoare, de ce ar valora ceva toate celelalte lucruri care ne inconjoara. Nu avem nici o sansa sa progresam, sa iesim din starea aceasta prea curind. Si ne mai intrebam de ce Caragiale a emigrat in Germania?


No comments:

Post a Comment